2008. december 17., szerda

Feltöltődés


Kevés időm van általában magamra, de ma úgy alakult, hogy sikerült elmennem moziba. Fúúúú de régóta vártam már. A film cime Anna bekattanva. Nagyon jó film, egy spanyol ürge rendezte és annyira pozitiv módon feltöltött hogy kevés ilyen dolog tud ilyen élményt okozni. Amugy munkahelyemen szinte minden rendben megy, igyekszem mindent ugy intézni hogy a saját és az üzlet értékrendjeivel a lehető leghasznosabb módon alakuljon. Ez persze nem minden szempontból megy, de úgy gondolom becsületes vagyok, és hü önmagamhoz a a legtöbb szempontból. Persze sokáig nem fogom itt húzni, de a böjtnek szerintem van értelme. Mármint úgy értem, gyülnek a kis eszközeim (vettem csontozókést, és fenőacélt) :) azt hiszem mindenkinek sikerült végre karácsonyi ajándékot vennem. Ugyhogy félig meddig újult energiákkal ugrok bele az elkövetkezendő ünnepi időszakba. Az persze kérdés hogy sikerül e majd megfelelnem. Addig is türelem, és kitartás mert lassan megint lesz annyi szellemi energiám hogy tudjak ide olyan recepteket irnom amiket mindenki meg tud csinálni, és örülni fog neki. Most nem kezdek bele mert lassan fogytán az időm nomeg persze más inspirációkkal vagyok feltöltődve. Mégiscsak tél van legyen mentségemre mondva... :S Ugyhogy most lépek is és januártól megint lesznek fain receptek ;) addig is ola

Nincsenek megjegyzések: