2008. május 4., vasárnap

Kitérés

Az utóbbi 1-2 hétben bizony iszonyatosan felpörögtek a dolgok ugyhogy nem írtam.
Voltam Evil9-on, volt a szülinapom, kétszer is... :D Mult héten meg meglátogattam az a38at kavinsky és dj feadz alkalmából, továbbá másnap elmentem naughty by nature-re, és egy kellemes garden partyval zártam a télapónál. Természetesen főztem egy rakat dolgot amit nem dokumentáltam, de majd visszatérve belinkelgetek ezt azt. Ma ANyák napja alkalmából csináltam édesanyámnak Arlettet.No comment, számomra jelen pillanatban a könnyed desszertek királynője. Pontos recept meg majd holnap mert ki vagyok már merülve.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Márton!
Úgygondolom igen említésre méltó ez a blog. A leírtak alapján tisztán kitűnik ,hogy nagyon szereted az ételkészítés nagyszerű folyamatát, a kiváló és kifinomult zenei ízlésedet már nem is méltatnám. Azthiszem most tüzetrakok az udvarban az itthon fellelhető Tolnai és Pelle könyvekből és rottyantok a tűzön egy fincsi körömpörit, azt hugommal sérültre esszük magunkat. Majd valami finom Makossa + Megablast dallamra, salsát táncolva beleokádunk a hajnali napba. Megarespect, sokpuszi : KoBa