2009. július 17., péntek

Update: felmondtam

Nem szaroztam, beadtam pik pak... És a vicc, hogy életemben először, méghozzá úgy, hogy sajnálták (nem mondták ki, de Daniel a maga szükszavuságával szóvá tette, hogy miért is, illetve hogy valami bajom van!?)
Azóta minden fainul müködik, ugyanugy megy tovább a konyha, nap mint nap uj kihivásokkal. A minap kaptam egy kiló császárgombát, hát mit ne mondjak, nem volt szar. Az idevonatkozó cikket, majd csak alkalomadtán fogom bepostolni, de szerintem senki nem fog csalódni :)
Hogy innen merre? :)

Majd meglátjátok :D:D:D
Mindenesetre jóóóó lesz (vagy szar, dehát benne van)

4 megjegyzés:

peter_h_hungary írta...

Mostanában ez vezérel:

"Ne a változástól, az állandóságtól félj!"
Lao-ce

"A változás természetes, apa, és biztos, hogy befolyásolható, csak rajtunk múlik, hogy milyen irányba.
- Hová mész, Remy?
- Kis szerencsével... előre."
L`ecsó c. film

Várom, mi a következő állomás, hajrá!

Sáfránysárkány írta...

Kíváncsian várom hol kötsz ki legközelebb, és a császárgombás receptet is...

peter_h_hungary írta...

Megvan már, hogy mi lesz a következő állomás?
Vagy legalább egy irányvonal?
Mikor lesz az utolsó napod a konyhán?

peter_h_hungary írta...

megvan mar, hogy mi lesz?
mikor van az uccso napod?
azten nehogy valami kifozde fele vedd az iranyt a jo penz miatt:-DDD