2009. március 11., szerda

On the right way!??


Az előző befejezetlen post úgy is maradt, direkt hagytam úgy. Kérdés, hogy miért. Sok indokot felsorolhatnék, de nincs értelme, mert alapvetően lusta természetű vagyok, és hagyok bizonyos dolgokat érlelődni, azaz a "sodrom magam az árral" filozófiámat szabadjára engedem.  Visszatérve, most vettem észre, hogy egy postot nem fejeztem be. És nem is fogom, mert emlékeztet az akkori lelki állapotomra. Ez számomta egyfajta mementó. Szóval mi volt az elmúlt 2 hónapban????? Kurva sokminden :) És alapvetően pozitiv dolgok, amik igy az idő távlatából pozitvak. Szóval első és legfontosabb: Az eklektika vezetősége úgy döntött, hogy sajnos túl megbizhatatlan vagyok arra, hogy tovább foglalkoztasson, ezért egy smsben ki lettem rugva. A dolog pikantériája, hogy az az sms, ahelyett, hogy keserű szájizt hagyott volna bennem, épphogy felszabaditott konyha rabszolgaságom alól. 
Végre hazatérhettem, tettem a dolgom, kipihentem a fáradalmaim, és hip hop kevesebb mint egy héten belül kipihenten és reményteljesen tértem vissza a fővárosba. Az első próbálkozások munkakereséssel kapcsolatban, baromi siralmasak voltak, egészen addig amig nem mentem be teljesen véletlenül a Barladinoba, ahol régebben már söröztem egyszer egyszer, de nem gondoltam volna, hogy van ott konyha. Na :) Volt... 
Fel is vettek, és egy nagyon minimális próbamunka után felvettek mint sous chefet. Ez ugye megint egy vakok közt a félszemű a király helyzetet teremtett, de én nagyon örültem neki. Ottani munkám természetesen megint mechanikus volt, semmint végre normális szakácsmunka, de mindent egybevetve, nagyon jó, hangulatos, könnyű társaságba kerültem, ahol mindenki barátságosan fogadott, és nagyon jól éreztem magam. Igaz hogy történt egy egy gikszer, és azóta eljöttem, de a Ladinot igy is meleg szivvel ajánlom mindenkinek, ha másért nem is, de a daily special-ért ami a belvárosban egy egyedülálló 3 fogásos menüt takar igen olcsón, a sztrapacskapedig verhetetlen! Emelett egy hangulatos kis kocsma a VII. kerületben jó konyhával. Idővel aztán itt is a gazdasági mélytorkos szopás miatt visszavett a vezetőség a tempóból, ilyen olyan megszoritásokkal, de semmi baj nem történt, csak nem érte volna meg nekem ott maradni, ezért dobbantottam. És akkor ugye megint a válság miatt kialakult reménytelen helyzetben Marcikának munkát kell találnia.
Mi legyen????
Hát az lett, hogy legnagyobb szerencsémre, egészen véletlenül betértem az intézményszámba menő VI. kerületi Chez Danielbe, ahol nagyon kedves emberek egy napon belül a konyhára invitáltak, ahol jelen pillanatban is tevékenykedek. Könnyű délfranciai bisztrókonyha ez minden bájával együtt, ahol eddig minden egyes nap tanultam valamit. Ördöghal, nagydarab süllő, sok kicsi makréla, osztriga, szent jakab kagyló, sok sok bor, mégtöbb vaj, és még annál is több tejszin. Daniel a séf, igen muris alak, tök jó nézni, hogy hogyan dolgozik a világ nagyrabecsült, és méltán egyik leghiresebb konyhai nagyhatalmának egy tagja. Ma egy hollandi mártás, holnap egy friss hal, és még ki tudja milyen kellemes meglepetéseket tartogat ez a hely.

A lényegét kiragadva, annak amit most gondolok, és érzek az az, hogy végre találtam egy helyet, ahol érdemben újat tanulhatok. Avagy amit az eklektika elvett, illetve adott, azt most végre ki tudom élvezni. Az is igaz hogy már régóta tervezem, hogy elmegye inneni a vérbe, de most történt egy kisebbfajta csoda, és örömmel megyek be nap mint nap erre a helyre. Szóval a sok szenvedésnek úgymond ez a jutalma, habár ez mélyebb téma, mindenesetre kössz jól vagyok. És végre megint érzem azt, hogyha ennek végre, akkor már nem menekülnöm kell, hanem csak fejest ugrani az új kihivásokba. A recept meg ugye.... Gasztroblognak indult helyen ugye... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

:D

Mi lenne ha legközelebbra hagynám??? :D Ugyse olvas senki hahahaha

Persze magamnak azért leirom akármilyen jelentéktelen is.


Ui: és végre megtettem, 8 vagy 9 év hosszú haj után eljött az idő, és lecsaptam a hajam.
1mm hosszuság. Annak ellenére, hogy még kicsit fázik a fejem bubja a koratavaszi hideg miatt, nem bántam meg. 

New marc harc

Nincsenek megjegyzések: