2008. április 12., szombat

Beginning

Mi is a kezdet? Valami új születése, valami olyané ami eddig nem volt!
Na én erről lemaradtam, semmi új nem lesz abban amit én itt tenni fogok, ne is várjatok csodát! Nagycsomó ember vágta már a fejemhez, hogy majd felvesz szakácsnak, meg majd hogy befizet hozzám kajára, és a többi. Répa volt az aki azt mondta először hogy kezdjem szisztematikusan csinálni ezt az egészet, és írjak egy blogot, ahol ő tudja követni épp mit főztem/kotyvasztottam/illetve alkottam.

Nem vagyok szakács... Még!

Engem alapvetően megnyugtat az ételek létrehozásának folyamata, és az alkotás élménye ami a kész étel látványában kibontakozik. Azt hiszem tök nyugaodtan mondhatom hogy nagyon szeretek ételeket létrehozni, és igyekszem idővel egyre jobbá és többé válni.

Nagyon szeretek újítani, mert a változás gyönyörködtet, nekem egyenesen eufóriát okoz. De a másik oldalról megközelítva teljesen lelomboz az egyhangúság. Ez mind igaz az ételekre is amiket csinálok, vagy eszek!

Nagy hatással van rám Anyám tejberizse, Keleti konyhák, balkáni konyhák, Chilik & vaniliák, büvös szakácsok, Könyvek, Kultúrák, Művészetek, a zenék és annyi minden hogy nem akarom leírni.

Lassan beindul a dolog, lépegetek afelé ami a végére leszek. Jelenleg fáj a torkom, van egy gyömbérkivonat redukcióm, fél kiló parmezánsajtom, lelkesedésem, És egy Mr Scruff breezeblock mix-em főzéshez. Na akkor lássuk... :D

Nincsenek megjegyzések: